Ketvirtadienis, 17 liepos, 2025
  • Tinklas
  • Reklama
  • Kontaktai
ARCHYVAS
ĮKELK PRANEŠIMĄ
Mano Šakiai!
  • Naujienos
VIDEO
No Result
View All Result
  • Verslas
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Sveikata
  • Maistas
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Pramogos
  • Kriminalai
  • Įvairūs
Mano Šakiai!
No Result
View All Result

„Regitra“ pristato naują centralizuotą elektroninių paslaugų savitarną 

RINA@ RINA
Trečiadienis, 11 gruodžio, 2024
0
Autorius: Regitra
Nuo gruodžio 10 d. pradėjo veikti nauja „Regitros“ savitarnos aplinka. Projektas bus įgyvendinamas etapais: palaipsniui  bus atnaujinamos ir perkeliamos visos šiuo metu elektroniniu būdu teikiamos paslaugos. Naujoje savitarnoje klientai lengvai ras ieškomą paslaugą, galės valdyti savo vizitus, matyti asmeninę informaciją. Klientai jau gali išbandyti pirmąjį atnaujinimą – užsiregistruoti išankstiniam vizitui į padalinį.  
„Regitra“ pristato naują centralizuotą elektroninių paslaugų savitarną 

Įdiegus naująją sistemą kliento kelionė savitarnoje bus greitesnė, kliento duomenys bus automatiškai išsaugojami ir registruojantis naujai paslaugai nebereiks iš naujo suvedinėti informacijos, be to, asmenų autentifikacija užtikrins skaidrumą. Pasak „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus Tautvydo Paliulio, matoma tendencija, kad viešąsias paslaugas teikiančios įmonės pamažu pereina prie asmenų autentifikacijos, todėl buvo nuspręsta nelaukti ir šios inovacijos imtis jau dabar.

„Klientų poreikiai ir jų patogumas ateinančiais metais yra mūsų įmonės strateginis prioritetas. Siekiame „Regitros“ paslaugas padaryti kuo paprastesnes, sukurti lengvai naviguojamą, patikimą ir suprantamą savitarnos aplinką. Pagrindinis naujo savitarnos portalo eregitra.lt tikslas – apjungti visas mūsų teikiamas skaitmenines paslaugas į vieną bendrą portalą, kuriame greitai būtų galima užsisakyti daugelį paslaugų ir sumažinti poreikį klientams fiziškai vykti į padalinį“, – apie pokyčius pasakoja T. Paliulis.

Panašusturinys

Laiko liko iki pirmadienio: apsispręskite dėl pensijų kaupimo

Priminimas savarankiškai dirbantiems: įmokos „Sodrai“ turi būti apskaičiuotos pagal apmokestinamąsias pajamas

Nuo liepos įsigalios svarbus pakeitimas: dalis vairuotojų nebegalės naudotis savo automobiliais, tačiau ką jiems daryti – vis dar neaišku

Pirmoji paslauga savitarnoje – išankstinė registracija vizitui

Nuo šiol klientai registruotis vizitui padalinyje galės internetu prisijungę per elektroninius valdžios vartus.  Be to, registruotis bus galima net dviem mėnesiams į priekį. Iki šiol registracijos laikai būdavo pateikiami tik ateinančioms dviem savaitėms. Galimybė atvykti į padalinį ir būti aptarnautais „gyvoje eilėje“ išliks. Nauja registracijos tvarka turėtų sumažinti eiles ir užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą klientams.

„Tikimės, kad autentifikacija ir rezervacijų valdymas padės sutrumpinti eiles. Dažnai pasitaiko, kad klientai rezervuoja ne tris ar penkis, bet net keliolika laikų ir vėliau į juos neatvyksta. Tokiu būdu žmonės, kuriems tikrai reikia gauti paslaugą, turi laukti gyvoje eilėje arba kol kažkas atšauks savo vizitą. Taip dirbtinai buvo kuriamos eilės. Džiaugiamės, kad nauja tvarka padės spręsti šį klausimą, – sako T. Paliulis.

Naujoji sistema, kuomet klientai save identifikuoja, kartu padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose. Nuo šiol fiziniai klientai galės užsiregistruoti iki trijų vizitų ateinantiems dviem mėnesiams kiekvienai paslaugos sričiai, pavyzdžiui, vairuotojo pažymėjimo užsakymui, automobilio registravimui ir kt.

Nauda verslo klientams

Išankstinės registracijos naudą naujoje savitarnos aplinkoje pajus ir verslo klientai, kuriems nebereikės pildyti įvairių prašymų ir siųsti jų elektroniniu paštu. Prašymų pateikimo procesas nuo šiol taps skaitmenizuotas ir gerokai patogesnis bei trumpesnis.

Svarbu pastebėti ir tai, kad verslo klientams reikės suvesti mažiau duomenų, pavyzdžiui, kiekvieną kartą prisijungus nebereikės kartoti savo bendrinės informacijos, taip pat nebebus prašoma suvedinėti transporto priemonių VIN kodų, kas yra itin aktualu tiems, kurie ketina registruoti daug transporto priemonių.

„Kadangi verslo klientų aptarnavimas tampa labiau skaitmenizuotas, bus lengviau valdyti savo užsakymus vienoje vietoje, keisti apsilankymo laikus.  Klientų patogumui bus pradėti siųsti priminimai, kurių seniau verslo klientai negaudavo“, – sako T. Paliulis.

Iki šiol klientai vizitui į padalinį galėjo registruotis internete ir skambinant telefonu. Nuo šiol  išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje.

Kol vykdomi paslaugų centralizavimo darbai, klientai laikinai bus nukreipiami į atitinkamą portalą pagal pasirinktą paslaugą (transporto priemonių registravimo sistemą eKetris, vairuotojų portalą, registracijos į vairavimo egzaminą portalą). Planuojama, jog visos įmonės teikiamos elektroninės paslaugos į naująją savitarną bus perkeltos iki kitų metų pabaigos.

Šiame straipsnyje
+++ InformacijaRegitra

Savaitės Klausimas

Ar sutiktumėte mokėti didesnius mokesčius krašto gynybai finansuoti?

Komentuoti

Siūlomas turinys

Bilietas vasaros kelionėms – nauji maršrutai po Lietuvos regionus

Bilietas vasaros kelionėms – nauji maršrutai po Lietuvos regionus

17 liepos, 2025
Ruošiatės į kelionę ar žygį? Pasigaminkite šių skanių užkandžių – nereikės išlaidauti, o valgys visa šeima

Ruošiatės į kelionę ar žygį? Pasigaminkite šių skanių užkandžių – nereikės išlaidauti, o valgys visa šeima

16 liepos, 2025
Savaitgalį ugnis niokojo dvarą, persekiojo ir kitos skaudžios nelaimės

Savaitgalį ugnis niokojo dvarą, persekiojo ir kitos skaudžios nelaimės

15 liepos, 2025
Valstybinė miškų tarnyba: už išsaugotus miškus – kompensacijos

Valstybinė miškų tarnyba: už išsaugotus miškus – kompensacijos

10 liepos, 2025
Švieži pomidorai vasarą ant skrebučio keičia avokadus: internetą užvaldęs „pan con tomate“ ir dar 2 idėjos pusryčiams ar piknikui

Švieži pomidorai vasarą ant skrebučio keičia avokadus: internetą užvaldęs „pan con tomate“ ir dar 2 idėjos pusryčiams ar piknikui

8 liepos, 2025
Grįžti dirbti į „Lidl“ skatina ne tik konkurencingas atlyginimas, bet ir komanda

Grįžti dirbti į „Lidl“ skatina ne tik konkurencingas atlyginimas, bet ir komanda

30 birželio, 2025
Daugiau
Kitos naujienos
A crane lifting a wind turbine Description automatically generated

Aivaras Stumbras: INIKTI narystė Švedijos vėjo elektrinių asociacijoje yra strateginė investicija

„Keliauk Lietuvoje“ vėl kviečia rinkti metų „Turizmo sėkmingiausiuosius“

„Keliauk Lietuvoje“ vėl kviečia rinkti metų „Turizmo sėkmingiausiuosius“

© 2012 – 2022 manoRaseiniai.lt

  • Verslas
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Sveikata
  • Maistas
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Pramogos
  • Kriminalai
  • Įvairūs
  • Verslas
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Sveikata
  • Maistas
  • Nuomonės
  • Politika
  • Turizmas
  • Kultūra
  • Sportas
  • Pramogos
  • Kriminalai
  • Įvairūs
  • RINA.lt
  • RINA.lt

Regioninės informacinės naujienų agentūros partneris.

efav

eLengvai tinklas.

eLengvai MEDIA GROUP

No Result
View All Result
  • Naujienos
  • Kontaktai

© 2012 - 2022 eLengvai - MEDIA GROUP // UAB MANO RASEINIAI.